آیا کاهش کراتینین است، بهتر است برای بیمارانی که دیالیز می باشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ما می دانیم که دیالیز می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین، بنابراین برخی از بیماران در نظر گرفته شده است که سطح کراتینین کمتر بهتر از یک بالاتر است، آن درست است؟ آیا پایین کراتینین است، برای بیمارانی که دیالیز می باشد بهتر است؟ قبل از اینکه من به شما پاسخ دقیق بدهد، اجازه دهید، AOS در یک مورد با هم نگاه کنید.

آقای لی یک بیمار از شانگهای، مرد است، در حال حاضر او 33 ساله است. او اورمی حدود دو سال کردم و در دیالیز بوده است. 20 روز پیش سطح کراتینین خود را به بیش از 1000 (11.9) افزایش یافته است و در حال حاضر بعد از دیالیز را به 600 (7.1). او گفت که هیچ امیدی به زندگی می کنند وجود دارد، چرا که سطح کراتینین بیش از حد بالا است. اما او هنوز هم می خواهید بدانید که وجود دارد هر روش می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد. من می دانم که بسیاری از بیماران مانند او خواهد شد به نظر همان است، اما در اینجا من به تو نه بگویم. آیا وضعیت بیماری خود را تنها با سطح کراتینین قضاوت کرد، زمانی که شما وارد دیالیز به طور منظم، شاخص کراتینین تقریبا بی معنی است، نه پایین تر بهتر است. به خصوص شما 33 ساله است، از آن آسان است برای کاهش سطح بالای کراتینین. ممکن است سطح می تواند پایین تر در حال حاضر، اما دو روز بعد آن را دوباره افزایش می یابد. در طی این مدت، شما نیاز به یک نگرش مثبت و انجام کارهای با توجه به دکتر خود، AOS ساخت و سازه. و شما نیز باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، اگر شما احساس بهتر، شما همچنین باید ورزش را انجام دهید اما هرگز خود را خسته کند.

از مورد فوق، ما می توانیم می دانیم که سطح کراتینین است که کمتر برای بیمارانی که دیالیز می باشد بهتر است. بنابراین شما نیاز به نگرانی در مورد آن نیست، مهم ترین چیز برای شما در حال حاضر برای دریافت درمان مناسب. اگر شما میخواهید بدانید که اگر شما بر روی درمان مناسب است یا نه، شما می توانید ما را با مشخصات خود را ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا کاهش کراتینین است، بهتر است برای بیمارانی که دیالیز می باشد





:: برچسب‌ها: دیالیز، آیا پایین کراتینین است، بهتر است برای بیمارانی که دیالیز می باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: